Interfata va oferi brandurilor si business-urilor mai multe posibilitati de a-si „povesti” trecutul, sustin dezvoltatorii noilor instrumente de grafica si design de la Facebook.

Paginile de Facebook vor include aceleasi elemente de care beneficiaza si utilizatorii obisnuiti: o poza de mari dimensiuni, denumita generic «Photo cover», o fotografie de profil mai mica, iar in rest casutele cu postarile video, foto, text sau alte activitati.

Interfata va oferi posibilitatea celor care administreaza contul organizatiei sau companiei sa modifice ordinea postarilor si sa le promoveze in functie de importanta acestora, putand fi mentinute in top pentru sapte zile. Totodata, postarile vor putea fi marcate printr-o „stea” care va transforma fotografiile si filmuletele disponibile intr-un format extins (wide).

Citeste si:

Mai mult, organizatiile vor putea stabili repere, cum ar fi anul fondarii sau cand au ajuns la un anumit numar de prieteni, utilizatori sau numar de like-uri.

Pe langa elementele vizuale, Facebook va oferi administatorilor acces la notificari de la utilizatorii cu care interactioneaza pe pagina lor. De asemenea, acestiavor avea posibilitatea sa raspunda mesajelor primite de la utilizatorii care doresc sa contacteze proprietarul paginii Facebook.

Coca-Cola, formatia Coldplay si echipa de fotbal Manchester United sunt doar cateva din "brandurile" care au trecut la noul Timeline.