Aceasta abordare a noii generatii de afaceri, din ce in ce mai elaborata, pe canale multiple, reprezinta rezultatul celor mai recente cercetari intreprinse de furnizorul global de spatii de lucru Regus, care a chestionat peste 16.000 de persoane din conducerea superioara a unor companii din intreaga lume.

Interactiunea sociala fata in fata ramane una dintre tehnicile noi preferate de afaceri, bucurandu-se de o crestere de 10% fata de perioada anterioara. Cu toate acestea, in rezultatele cercetarii se remarca importanta in crestere a site-urilor consacrate retelelor sociale profesionale de afaceri, cum sunt BranchOut, Viadeo si Xing, precum si numarul din ce in ce mai mare de utilizatori, LinkedIn, cu peste 135 milioane de membri.

Iata si alte instrumente-cheie pentru noua generatie de afaceri:

Citeste si:

• 76% dintre respondentii romani considera, de asemenea, publicitatea online ca fiind unul dintre canalele preferate pentru cautarea de clienti noi in urmatorii trei ani, in crestere fata de 54% in ultimii trei.
• Participarea la expozitii comerciale (34%) si angajarea de reprezentanti de vanzari cu relatii solide (49%) sunt considerate, de asemenea, a fi instrumente semnificative pentru atragerea de clienti in viitor.
• Global, 71% dintre companiile mici considera ca interactiunea sociala fata in fata va fi elementul-cheie in atragerea de clienti in urmatorii trei ani, comparativ cu doar 61% dintre companiile mari. Publicitatea traditionala, marketingul direct si telemarketingul inregistreaza doar un vot minoritar, toate fiind in declin.

Rezultatele cercetarii au fost facute publice cu ocazia anuntului Regus de lansare a BusinessLink, o platforma de comenzi pentru comert online, ce permite sutelor de mii de clienti pe care ii are in lumea intreaga sa cumpere si sa vanda produse si servicii si sa ia legatura cu alte companii, prin intermediul retelei Regus.