Acest lucru nu inseamna ca trebuie eliminata complet valoarea retelelor sociale ci informatiile trebuie doar plasate intr-o perspectiva corecta. 9% dintre respondentii studiului anual al Pew spun ca “scaneaza foarte des” recomandari de stiri pe Facebook sau Twitter, de pe computer, mobile sau tablete – in crestere cu 57% fata de 2009.

Majoritatea cititorilor online continua sa caute insa stiri prin motoare de cautare (29%), agregatoare de stiri mobile sau web (27%) sau prin vizite directe (38%).

Intre retele sociale, Facebook reprezinta principala sursa de trafic pentru publicatii online. Vizitele de pe terminale mobile (smartphone-uri si tablete) sunt in crestere accentuata fata de vizitele de pe computere.

Cei care intra pe Internet de pe laptop-uri sau desktop-uri intra rareori pe Twitter pentru a cauta stiri – de fapt, 85% dintre respondenti spun ca nu o fac niciodata. Pe Facebook, ponderea celor ce nu cauta niciodata stiri este de 53%.

Citeste si:

Atat utilizatorii Twitter cat si cei Facebook care acceseaza stiri de pe aceste retele sociale sunt tineri intre 18 si 29 de ani; pe Twitter sunt insa mai multi barbati si sunt mai educati decat cei de pe Facebook.

Puteti citi aici intreaga sectiune a studiului despre cum folosesc utilizatorii Facebook si Twitter pentru a cauta stiri.

Studiul Pew a intervievat peste 3.000 de adulti din SUA in a doua jumatate a lunii ianuarie; interviurile s-au realizat telefonic. Marja de eroare este de 2,2%.

Tu cauti stiri pe Facebook sau Twitter? Cat de des intri de pe retele sociale pe site-uri de stiri? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.