„Aceasta este cea de-a treia campanie de crestere a interesului si a increderii comerciantilor in platile online pe care o desfasuram din 2010. Acest tip de campanie este unic pe piata romaneasca, iar noi ne-am asumat acest rol odata cu lansarea platformei mobilPay. Prin urmare, investitiile noastre merg proactiv doar in directia cresterii si educarii pietei. Actuala initiativa are un potential mai mare, care se reflecta direct in bugetul superior campaniilor anterioare”, a declarat Antonio Eram, CEO Netopia.
In primul trimestru, Netopia mobilPay si Garanti Bank au procesat peste 380.000 de tranzactii online cu cardul, cu 50% mai multe comparativ cu aceeasi perioada din 2011. In plus, valoarea medie a tranzactiilor realizate a crescut cu aproximativ 30%, la 95 lei. Anul trecut, compania a procesat circa 40% din tranzactiile online cu cardul realizate in Romania, respectiv un numar de 1,4 milioane de plati.
In urma campaniei desfasurate in perioada iunie-septembrie 2011, peste 150 de site-uri au introdus pentru prima data sistemul de plata online cu cardul si au fost realizate peste 12.000 de tranzactii.
Aproximativ 40% dintre firmele inregistrate pe platforma Netopia mobilPay in cadrul campaniilor trecute sunt site-uri de reduceri, peste 30% provin din segmentul de turism si travel, iar 15% dintre acestia desfasoara activitati in domeniul serviciilor.
„Daca anul trecut site-urile de reduceri au fost motorul cresterii pietei, ajungandu-se la aproape 140 de jucatori in acest domeniu, in 2012 ne asteptam la o crestere semnificativa a adoptiei platilor online in randul comerciantilor specializati pe anumite segmente, precum cadouri, cosmetice, produse pentru copii sau diverse servicii. In prezent, Netopia mobilPay are inregistrate pentru toate metodele de plata peste 3.000 de companii”, a adaugat Antonio Eram.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: