Trimestrul patru al anului 2011 a adus o crestere de 20% in venituri fata de aceeasi perioada a lui 2010, atingand nivelul de 9 miliarde dolari.

Segmentul de publicitate search a inregistrat o crestere de 27%, pana la 14,8 mld. $, in timp ce display-ul a crescut mai rapid, cu 35%, pana la 11,1 mld. $.

Desi este inca un segment mic, publicitatea pe terminale mobile a atins anul trecut peste 1,6 mld. $, in crestere cu 149% de la an la an.

Citeste si:

Segmentul video digital a crescut si el cu 29%, pana la 1,8 mld. $.

Comentand asupra rezultatelor, Orlando Nicoara, manager al Mediafax Group, subliniaza ca Google, cu venituri din publicitate de 36,5 mld. $ in 2011 dintre care 16 mld. $ in SUA, acopera peste 50% din piata.

Romania ramane una dintre tarile cu venituri mici din publicitate online la nivel UE, jucatorii din piata estimand pentru anul in curs cresteri minime fata de 2011. IAB Romania va anunta in curand rezultatele pe semestrul doi din 2011. Valoarea totala a volumelor de publicitate online achizitionate in primul semestru se ridica la un total de 43,7M RON, adica peste 10 milioane de euro.

Aflati in curand din wall-street.ro la cat s-a ridicat intreaga piata de publicitate online in Romania pe intreg anul 2011.

"Iarna grea in online, mon cher". Motive de optimism in .ro. Totul, la Intalnirile Wall-Street

"Iarna grea in online, mon cher". Motive de optimism in .ro. Totul,...