Impulsionata de cresteri puternice pe segmentele de cautare si display, veniturile din digital in SUA au crescut anul trecut cu 22% si au atins recordul de 31 miliarde de dolari, conform unui raport al PriceWaterhouseCoopers si IAB, citat de paidcontent.org.
Trimestrul patru al anului 2011 a adus o crestere de 20% in venituri fata de aceeasi perioada a lui 2010, atingand nivelul de 9 miliarde dolari.

Segmentul de publicitate search a inregistrat o crestere de 27%, pana la 14,8 mld. $, in timp ce display-ul a crescut mai rapid, cu 35%, pana la 11,1 mld. $.

Desi este inca un segment mic, publicitatea pe terminale mobile a atins anul trecut peste 1,6 mld. $, in crestere cu 149% de la an la an.

Segmentul video digital a crescut si el cu 29%, pana la 1,8 mld. $.

Comentand asupra rezultatelor, Orlando Nicoara, manager al Mediafax Group, subliniaza ca Google, cu venituri din publicitate de 36,5 mld. $ in 2011 dintre care 16 mld. $ in SUA, acopera peste 50% din piata.

Romania ramane una dintre tarile cu venituri mici din publicitate online la nivel UE, jucatorii din piata estimand pentru anul in curs cresteri minime fata de 2011. IAB Romania va anunta in curand rezultatele pe semestrul doi din 2011. Valoarea totala a volumelor de publicitate online achizitionate in primul semestru se ridica la un total de 43,7M RON, adica peste 10 milioane de euro.

Aflati in curand din wall-street.ro la cat s-a ridicat intreaga piata de publicitate online in Romania pe intreg anul 2011.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri