Pentru urmatoarele sase luni GPeC 2012 a pregatit actiuni majore dedicate atat magazinelor online care se inscriu in competitie, cat si celor care nu intra in competitie, dar sunt direct interesati de comertul electronic, conform organizatorilor.

In ceea ce priveste competitia magazinelor online, comerciantii au la dispozitie aproape 1 luna in intervalul 24 aprilie – 18 mai, sa isi exprime intentia de participare completand formularul de inscriere.

Pentru a fi acceptate in competitie, magazinele trebuie sa intruneasca in totalitate setul de criterii de preselectie care numara 18 elemente, printre care: afisarea completa a informatiilor de contact; respectarea Legii Contractelor la Distanta si a Drepturilor de Autor; angajarea raspunderii de a nu trimite spam; afisarea tuturor informatiilor necesare utilizatorilor cu privire la pretul final si la modalitatile de plata a produselor, conditiile de service si garantie si modalitatile de livrare; asigurarea consumatorilor – printr-o declaratie pe propria raspundere – ca produsele comercializate nu sunt contrafacute; desemnarea a cel putin unei persoane care se ocupa de reclamatii si publicarea pe site a informatiilor de contact ale acesteia.

“Ne dorim in competitie doar magazinele online care intrunesc criteriile de preselectie, adica cele care respecta prevederile legale in vigoare, dar si bunele practici – in asa fel incat consumatorul final sa capete tot mai multa incredere in cumparaturile online si, astfel, sa crestem piata”, spune Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce.

Pentru inscrierea in competitie la GPeC 2012, magazinele trebuie sa plateasca o taxa in valoare de 800 lei + TVA care presupune multiple avantaje:

• evaluarea comerciantilor de catre un juriu format din specialisti si un juriu format din cateva sute de consumatori obisnuiti;
• auditarea magazinelor prin peste 85 de criterii esentiale oricarui business online;
• acordarea rapoartelor de jurizare tuturor participantilor (indiferent daca se numara sau nu printre castigatori);
posibilitatea de a discuta fata in fata cu membrii juriului pentru a le fi explicate rapoartele;
• acordarea gratuita a Marcii de Incredere Trusted.ro cu valabilitate 1 an de la data acordarii.

Totodata magazinele online au parte de o premiera adusa de GPeC 2012 – respectiv “Voice of Customer”, prin intermediul careia vor putea afla exact feedback-ul propriilor utilizatori si, mai ales, care sunt motivele de abandonare a cosului de cumparaturi inainte de finalizarea tranzactiei.

Citeste si:

Desi termenul limita de inscriere al magazinelor in competitia GPeC este 18 mai 2012, comerciantii care se inscriu mai devreme (adica pana pe 5 mai inclusiv) beneficiaza de inca un avantaj pe langa cele enumerate anterior, respectiv au incluse in taxa de participare de 800 lei, si 2 locuri la Conferintele Nationale de E-Commerce din 8 si 9 Mai 2012.

Incepand cu anul acesta, organizatorii GPeC aduc inca o noutate pietei romanesti de comert electronic, prin organizarea anuala a Conferintelor Nationale de E-Commerce – editia curenta desfasurandu-se in zilele de 8 si 9 mai la Crystal Palace Ballrooms, in Bucuresti.

“Conferintele sunt deschise publicului larg si nu doar magazinelor care participa in competitia GPeC, ci tuturor celor interesati de comertul electronic. Sigur, magazinele care se inscriu la GPeC pana pe 5 mai beneficiaza de gratuitate in participarea la Conferinte, in limita a 2 persoane; ceilalti vor plati o taxa in functie de modulele la care vor sa participe”, mentioneaza Andrei Radu.

Potrivit organizatorilor, prima editie a Conferintelor Nationale de E-Commerce reuneste 30 de speakeri de renume romani si internationali care vor dezbate prin keynote speeches, mese rotunde si 8 workshop-uri in paralel, cele mai importante subiecte de comert electronic: Situatia Pietei, Plati Online, SEO, Analytics, AdWords, Social Media, Usability, Optimizarea Conversiilor, Marketing Afiliat, E-Mail Marketing si Tehnici de Vanzare si Fidelizare a Clientilor.

Organizatorii GPeC 2012 pun la dispozitie 10 invitatii gratuite pentru Conferintele Nationale de E-Commerce din 8 si 9 Mai 2012, desfasurate la Crystal Palace Ballrooms, in Bucuresti.

Printre speakerii ce vor fi prezenti la conferintele Nationale de E-Commerce din 8 si 9 Mai 2012 se numara Andrei Radu (GPeC); Calin Fusu (Zumzi); Catalin Cretu (VISA Europe); Catalin Stroe (FAN Courier); Cristian China Birta (Blogal Initiative); Cristian Herghelegiu (PayU); Cristian Ignat (specialist Google AdWords); Dan Bulucea (Google Romania); Dana Iorga; (IT&S si Koyos.ro); Daniel Enescu (Daedalus Millward Brown); Dorin Boerescu (2Parale); Gabriel Ghita (MasterCard Europe); Gabriel Rusu (BestKids.ro); Gabriela Chesaru (Buburuza.ro); Gary R. Beal (BlueClaw Media); Ionut Munteanu (WebDigital); Ionut Oprea (StandOut); Jerzy Warchalowski (Google Polonia); Liviu Taloi (SiteAudit); Marin Mitroi (RomCard); Marius Buiculescu (ATIP Design); Marius Ghenea (FIT Distribution); Mihai Patrascu (evoMAG.ro); Mihai Secasiu (WomSend); Mircea Scarlatescu (123Flori.ro); Mugur Frunzetti (Floria.ro); Robert Anghel (Orange Romania); Sorin Manica (Allegro Group).

Cum ti se pare "line-up-ul" din acest an? Ce parere ai de competitie? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.