Cu noul magazin online Florarie-flori.com, grupul FlorideLux.ro isi propune majorarea cotei de piata pe segmentul florariilor online la 20%.

„Am lansat un nou concept de florarie online care se adreseaza segmentului de piata low si mediu prin preturile pe care le practicam. Strategia pentru lansarea noii platforme a fost de a reduce cat mai mult costurile si de a lucra cu stocuri, astfel incat preturile pentru clientul final sa fie chiar mai mici decat cele practicate de florariile stradale. In plus, la fel ca in florariile traditioanle, site-ul ofera posibilitatea clientilor de a cumpara buchete simple de flori, de cateva fire. Astfel, pe langa potentialul de a ne creste cota de piata pe segmentul florariilor online, acum avem posibilitatea de a intra si mai mult pe segmentul florariilor offline”, a explicat Marius Dosinescu, business development manager in cadrul grupului FlorideLux.ro.

Noua florarie se adreseza in special persoanelor fizice, preponderent tinerilor, cu venituri mici si medii, familiarizati cu mediul online si dispusi sa-si faca cumparaturile de pe Internet.

„Estimam o valoare medie a comenzii in cadrul acestui proiect de 20 euro”, a adaugat Dosinescu.

Citeste si:

Florariile online cresc in popularitate si vor avea 90% piata comuna cu florariile traditionale in aproximativ 4 ani

Datorita cresterii increderii generale in mediul online si a educarii clientilor, florariile online si cele offline au intrat in competitie directa pe piata, iar la ora actuala au aproximativ 60% piata comuna, iar procentajul este asteptat sa creasca pe parcursul acestui an la peste 70%.

„Din ce in ce mai multi clienti se orienteaza catre florariile online si putem spune ca acestea cresc in popularitate, in special in mediul urban. Vorbim despre un procent anual de 10-15% dintre clienti care se indreapta spre online, in defavoarea florariilor traditionale”, a incheiat Dosinescu.

Printre concurentii companiei se numara Floria.ro sau 123Flori.ro.