Astfel, expunerea candidatilor la primariile din Bucuresti a crescut cu 45% (de la 3203 la 4645), in perioada 21-27 mai fata de perioada monitorizata anterior, 14-20 mai. In contrapondere, aparitiile in online ale candidatilor din tara au scazut cu 22%.

In a doua saptamana plina de campanie, Gigi Becali il surclaseaza pe Emil Boc in topul celor mai mediatizati candidati la primarie, acesta din urma ajungand pe locul doi. Sorin Oprescu isi pastreaza atat numarul de aparitii, cat si locul in top, urmat de Sulfina Barbu si Marian Vanghelie.

Mediafax Monitorizare a analizat, in perioada 11-27 mai 2012, aproximativ 57.000 de surse de informare online - site-uri, conturi de twitter, pagini de facebook si bloguri, urmarind aparitia a 40 de politicieni in articolele difuzate.

A doua saptamana a campaniei electorale, 21-27 mai, il aduce in prim-planul articolelor din mediul online pe Gigi Becali, dar in mare masura in legatura cu subiecte ce nu tin direct de campanie, cum ar fi achitarea acestuia in dosarul terenurilor MApN, transferurile de la Steaua sau schimbarea antrenorului Mihai Stoichita cu Laurentiu Reghecampf.

Citeste si:

Cu toate acestea, Gigi Becali a devenit vizibil si in calitate de candidat la Primaria Capitalei, cu detalii legate de donatii, de promisiunile de campanie (va face cate zece noi biserici in fiecare sector) si de pozitia acestuia fata de problema cainilor vagabonzi. 17% reprezinta procentul aparitiilor lui Gigi Becali din totalul prezentelor candidatilor monitorizati.

Aparitiile lui Emil Boc s-au redus la jumatate in perioada 21-27 mai fata de saptamana anterioara, pe fondul temperarii atacurilor actualei puteri la adresa guvernarii pe care acesta a condus-o. Cu 614 aparitii in sursele analizate de Mediafax Monitorizare, Emil Boc inregistreaza jumatate din numarul de aparitii pe care l-a avut Gigi Becali in perioada 21-27 mai. Mediatizarea lui Emil Boc a tinut in mare masura de conflictele dintre USL si opozitie si in continuare de declaratiile lui Victor Ponta cu adresa directa la fostul prim-ministru. La Cluj se da una dintre cele mai mari batalii politice - declara saptamana trecuta unul din membrii PDL. Miza castigarii Clujului pare sa fie una foarte mare, avand in vedere tipul de expunere pe care o are Emil Boc in presa online.

Sorin Oprescu
ramane alaturi de Nicusor Dan, unul din candidatii cei mai echilibrati in ceea ce priveste numarul de aparitii de la o saptamana la alta. Cu aproape 550 de aparitii in fiecare saptamana, Sorin Oprescu ramane in top 3 cei mai mediatizati candidati la primarii. Subiectele in legatura cu care Sorin Oprescu a aparut in mediul online au fost: promisiunile privind tichete valorice pentru pensionari, cainii maidanezi, proiectul satului olimpic la Mogosoaia, acordarea plachetei Orasul Bucuresti lui Marin Moraru si Ion Caramitru, inaugurarea caminului pentru persoane varstnice, aparitia la emisiunea tv „Alegerile Mihaelei”. Sorin Oprescu a inregistrat si cateva aparitii cu conotatie negativa prin mediatizarea in online a declaratiilor critice ale membrilor PDL, cum ar fi cel ale lui Silviu Prigoana, Elena Udrea si Silviu Vaduva.

Statisticile din saptamana 21-27 mai pentru candidatii la primariile de sector din Bucuresti arata ca cei mai mediatizati in prima saptamana de campanie si-au crescut simtitor numarul de aparitii in presa online si in a doua saptamana monitorizata. Cresterea cea mai mare se inregistreaza pentru Sulfina Barbu (candidat PDL la sectorul 4) si Marian Vanghelie (candidat USL la sectorul 5). Sulfina Barbu apare in asociere cu scandalul de la POSDRU si declaratiile lui Victor Ponta pe aceasta tema, in legatura cu contestarea legii votului uninominal pur la Curtea Constitutionala de catre PDL. O mare parte din aparitii sunt legate de atacurile Sulfinei Barbu la adresa USL – „USL candideaza la Sectorul 4 cu membri ai gruparii interlope Clanul Sportivilor”; „Prin legea USL, Parlamentul va ajunge la 481 de membri”, „Premierul Ponta este intr-o mare eroare”.