IAB Romania anunta o piata de publicitate online de 21,7 milioane euro pe anul 2011, in aceasta suma nefiind incluse insa investitiile Google, Facebook si Yahoo. Cele trei, impreuna, reprezinta circa 38% din intreaga piata de publicitate online autohtona, conform Alexandrei Olteanu, managing director Initiative.

Piata de publicitate online creste... si, totusi, scade. Cum este posibil?

Piata de publicitate online creste... si, totusi, scade. Cum este...

Practic, conform informatiilor Media Fact Book, Google+Facebook+Yahoo ar fi atras in Romania bugete de aproximativ 13 milioane euro. Din acestea, 10 mil. euro ar reprezenta Google.

“Asa cum previzionam, digitalul a fost vedeta lui 2011>, reusind sa-si castige locul secund intre canalele media. Si nu se opreste aici. 2011 a insemnat explozia Social Media ca numar de utilizatori – Facebook atingand 4,16 mil. utilizatori in Romania. In consecinta brandurile si-au sporit vizibilitatea in retelele sociale, urmarind sa obtina interactivitate si sa construiasca o relatie pe termen lung cu consumatorii lor. Mediul online este singurul care va inregistra crestere si in 2012, de circa 20%”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Citeste si:

Intreaga piata de media s-a situat anul trecut la 309 mil. euro, in scadere cu 2% fata de 2010.

Cei mai mari investitori in publicitate au fost anul trecut companiile de servicii de telecomunicatii, cu un estimat de 42 milioane de euro net si cele din categoria cosmeticelor si ingrijirii personale cu un estimat de 40 milioane de euro net.