In prezent Facebrands monitorizeaza peste 17.000 de pagini romanesti pe Facebook, care pot fi urmarite in peste 50 de categorii de toti cei care vor sa afle mai multe despre performanta, activitatea si evolutia acestora.

Pentru toate aceste pagini, clientii abonamentelor Facebrands PRO pot urmari si datele efective de performanta: engaged users, engagement rate, si le pot compara cu media categoriei sau cu media unei liste proprii de pagini pe care o pot defini.

“Astfel, cineva care administreaza o pagina a unor produse lactate poate compara performanta propriei pagini cu media paginilor similare/concurente de produse lactate”, a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei Standout care dezvolta impreuna cu Byte Flux serviciile Facebrands.ro si Facebrands PRO.

Conform celor mai recente date Facebrands.ro si Facebrands PRO, exista in acest moment 4,7 milioane utilizatori de Facebook in Romania, iar 4,1 (86,70%) dintre acestia si-au declarat orasul. Cei mai multi utilizatori ai retelei Facebook in Romania sunt in Bucuresti (30,1%), oras urmat de Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi, cu peste 4% din total fiecare.