Un infografic realizat recent de compania de cercetare Aimi incearca sa plaseze utilizatorii de retele sociale in sase categorii distincte, in functie de comportament si date demografice. Rezultatele sunt interesante si probabil cunoasteti multi oameni care se incadreaza in acestea.
Avand in vedere ca Facebook are deja peste 901 milioane de utilizatori, Google+ a depasit 150 de milioane, retelele sociale au devenit terenul perfect pentru realizarea de studii comportamentale. Mai multe companii au incercat sa claseze persoanele de pe retele in anumite categorii.

Studiul de fata ii incadreaza in sase tipologii – no shows (cei care nu simt nevoia sa se afiseze pe retele sociale) newcomer (nou venitul), onlooker (cel care prefera sa se uite si nu impartaseste), the cliquer (posteaza lucruri personale in special), mix&mingler (isi face noi prieteni si interactioneaza cu ei) si the sparks (poate cei mai activi utilizatori).

Cum vi se pare infograficul? Unde va incadrati? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.


CLICK PENTRU MARIREA INFOGRAFICULUI



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri