Sondajul arata ca mamele tind mai mult decat alte categorii sa dea Like sau sa urmareasca brandurile preferate pe retele sociale. Alta informatie interesanta reliefata de studiu este faptul ca 49% din respondenti sunt loiali brandurilor online si ocazional dau Like sau le urmaresc pe acestea pe canalele social media, conform Mashable.com.

Cea mai intalnita motivatie pentru care oamenii dau “Like” este pentru a-si arata sprijinul pentru brandul preferat.

Sondajul a fost realizat in mai si publicat vinerea trecuta. Burst a intervievat 1.453 de adulti din SUA cu varste de peste 18 ani. 76,3% dintre respondenti viziteaza site-uri sociale precum Facebook, Twitter, LinkedIn si Foursquare, femeile fiind mai active decat barbatii. 49% dintre femei viziteaza site-uri social media de cel putin cateva ori pe zi, fata de doar 1/3 dintre barbati.

Citeste si:

In Romania, la finalul anului trecut, erau peste 130.000 de mame pe Facebook, conform unui studiu ce a reliefat totodata ca acestea se implica mai mult decat alte grupe in activitati sociale, participarea la diferite cauze umanitare.