Thinkdigital Romania, membra al grupului de digital media si marketing interactiv Thinkdigital, si Q2M, unul dintre cei mai mari jucatori locali din domeniul vanzarii de publicitate online, vor fuziona, noua companie functionand sub brandul Thinkdigital Romania.
Managerul noii structuri este Dragos Stanca, fondatorul si actionarul majoritar al Q2M, in calitate de managing partner. El a preluat aceasta functie incepand de la 1 iulie.

Thinkdigital Romania a avut o cifra de afaceri de circa 2,5 milioane de euro anul trecut, iar pentru acest an Stanca isi doreste ca businessul sa creasca pana la aproximativ trei milioane de euro. Compania are in jur de 25 de angajati.

Prin cele 50 de site-uri pe care le reprezinta, Thinkdigital ofera agentiilor de media si clientilor sai o retea cu o audienta medie neta de 6 milioane de vizitatori unici pe luna. Printre site-urile din portofoliul Thinkdigital se numara realitatea.net, rtv.net, cotidianul.ro, b1.ro, qmagazine.ro sau money.ro. Totodata, compania ofera servicii de strategie, tehnologie si optimizare a rezultatelor campaniilor online.

Q2M este o agentie lansata in 2010 care reprezinta in exclusivitate peste 50 de site-uri romanesti, deruland totodata campanii de comunicare cross-media (online si alte medii). Cel mai cunoscut proiect pentru publicul larg care a fost desfasurat de Q2M este evenimentul RoNewMedia.

Pe de alta parte, grupul Thinkdigital a fost lansat in 2006 si a devenit intre timp este unul dintre cei mai mari jucatori in digital media si marketing interactiv din Europa Centrala si de Sud-Est.

Grupul are operatiuni in Grecia, Bulgaria, Romania, Cipru, Albania si Ungaria si este format din companiile Thinkdigital, Forestview, Lazyland, Shopping Networks. Deocamdata, grupul este prezent in Romania doar prin compania Thinkdigital.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri