Amazon intra pe segmentul jocurilor sociale in timp ce Facebook si Zynga, cele doua companii pionieri in domeniu, incearca sa gaseasca solutii pentru cresterea veniturilor, scrie InformationWeek.com.
Amazon a lansat Amazon Game Studios si primul joc social, Living Classics, gazduit pe Facebook.

Reprezentantii Amazon au spus ca intra pe acest segment intrucat considera ca vor putea realiza jocuri sociale foarte bine. “Stim ca jocurile sociale gratuite sunt foarte cautate de clientii nostri si, datorita cunostiintelor Amazon, consideram ca putem oferi aplicatii excelente pe care clientii nostri dar si alti gameri sa le poata aprecia”, au spus reprezentantii gigantului american.

In mod clar, aceasta miscare inseamna insa mult mai mult de atat. Amazon ar putea folosi propriile jocuri pentru a scoate in evidenta hardware-ul Kindle si a il evidentia in fata concurentilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri