Intelegerea, programata sa se finalizeze in urmatoarele saptamani, face parte dintr-o serie de lungi restructurari si schimbari ale corporatiei americane, care privesc reorientarea The NY Times pe segmentul ziarelor si a operatiunilor online, potrivit blogulul NY Times.

“Vanzarea About.com ne va permite sa ne concentram mai mult pe dezvoltarea si cresterea brandurilor locale, nationale si la nivel mondial”, sustine Arthur Sulzberger, presedintele The New York Times Company.

La inceputul acestui an, The NY Times a vandut una din publicatiile locale grupului Halifax Media Holdings pentru 143 de milioane de dolari.

Citeste si:

Pentru mogulul Barry Diller, ultima achizitie face parte dintr-o strategie de cumparare a mai multor business-uri care cuprind site-uri si publicatii precum Match.com, Newsweek sau The Daily Beast.

Anterior, Diller a vizat cumpararea site-ului Answers.com, un portal cu un continut de tipul intrebare-raspuns, pentru 270 milioane de dolari.

Site-ul About.com a fost cumparat de catre Times in 2005, pentru circa 400 milioane de dolari, ceea ce a ajutat grupul sa obtina venituri impresionante in industria de profil. Portalul este o resursa de informatii si sfaturi, destinat in principal locuitorilor din America de Nord.