Reteaua sociala profesionala LinkedIn va permite utilizatorilor sa “urmareasca” si sa primeasca update-uri de la oameni aflati in afara listelor personale de contacte, o miscare care ar putea convinge utilizatorii sa petreaca mai mult timp pe site.
Noua optiune, pe care LinkedIn a anuntat-o marti, se regaseste deja la Twitter si Facebook,, unde utilizatorii pot urmari update-uri de la celebritati, lideri sau oameni de business.

Pana in prezent, cei 175 de milioane de membri ai LinkedIn puteau urmari informatii doar din partea prietenilor/partenerilor de afaceri si puteau impartasi informatii exclusiv cu acestia, scrie Reuters.

Utilizatorii LinkedIn au petrecut in medie, in august, putin peste 20 de minute pe site in timp ce pe Facebook utilizatorii au petrecut peste 400 de minute, conform comScore.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri