Gama romshop.ro cuprinde carte in limba romana, muzica romaneasca, filme romanesti sau cu subtititrare in limba romana, arta romaneasca, traditionala si moderna, articole bisericesti, produse alimentare, suveniruri, branduri romanesti de infrumusetare si sanatate, bauturi alcoolice traditionale romanesti.

“Romshop.ro ofera romanilor din diaspora sansa de a savura o carte buna in limba materna, de a gusta o Eugenie, exact ca in copilarie, un magiun bun, sau, de ce nu, o zacusca de casa, de a purta o ie traditionala, sau de a folosi celebrele produse cosmetice de la Gerovital create de Ana Aslan”, conform reprezentantilor noului proiect.

Cu o investitie initiala de 200.000 de euro in software, stoc si marketing si cu un public tinta format din minim 3.000.000 de romani plecati in afara tarii, Romshop.ro pariaza pe 20.000 de comenzi primite pana la sfarsitul lui 2013.

Citeste si:

Promovarea si vanzarea se bazeaza pe un sitem tip Multi-Level Marketing (MLM). Astfel, Romshop lucreaza cu o echipa in plina expansiune de regional manageri si afiliati, care sunt la randul lor romani cu influenta in comunitatile din diaspora din care fac parte.

Acestia ofera consultanta clientilor, promoveaza magazinul online catre comunitate si au obiectivul de a construi o retea cat mai bogata de clienti.

“Am trait in Germania incepand cu 1987 si inca imi amintesc ca-mi lipseau gustul copilariei si mirosul de acasa... Imi amintesc cat ma bucuram cand puneam mana pe cate o carte in limba romana si-mi doream sa le arat copiilor Ciresarii sau sa le dau sa citeasca Cismigiu & Co.!!! Romanii din Diaspora au o putere de cumparare mai mare decat cei din tara! De aici pana la un business nu este decat un pas: Romshop le ofera romanilor din diaspora produse pe care nu le pot gasi in proximitate”, a declarat Octavian Radu.