Yahoo a anuntat profit si vanzari pentru trimestrul al treilea mai mari decat anticipau analistii, ca urmare a cererii pentru publicitate online si a masurilor de reducere a costurilor implementate de directorul general, Marissa Mayer, adus de la rivalul Google pentru a reorganiza compania.
Profitul pe actiune in trimestrul al treilea a fost de 35 de centi pe actiune, excluzand anumite elemente exceptionale, in timp ce vanzarile, fara transferurile catre site-urile partenere, s-au situat la 1,09 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg, citat de Mediafax. In medie, analistii estimau profit de 26 de centi, la venituri de 1,08 miliarde de dolari.

Mayer, al cincilea director general al companiei in patru ani, a venit la Yahoo in urma cu trei luni si incearca sa readuca stabilitatea in randul managementului si sa inverseze trei ani de declin al veniturilor, timp in care utilizatorii au renuntat la Yahoo pentru rivalii Google si Facebook.

Planurile directorului general sunt sustinute de reduceri de cheltuieli, dar si de cererea din SUA, unde piata publicitatii online este estimata sa creasca cu 17% in acest an, la 37,3 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare EMarketer.

"SUA pare sa aiba o situatie solida, iar Yahoo are o baza mai puternica in SUA fata de competitori", a declarat Herman Leung, analist la compania Susquehanna International.

Profitul atribuibil actionarilor Yahoo a urcat la 3,16 miliarde de dolari, de la 293,3 milioane de dolari in urma cu un an, ca urmare a unui castig de 2,8 miliarde dolari inregistrat din vanzarea unei participatii la Alibaba Group.

Intr-o schimbare de strategie, Yahoo nu a mai anuntat estimari privind rezultatele companiei. Google, unde Mayer a lucrat inainte de a veni la Yahoo, nu publica, de asemenea, estimari pentru propriile rezultate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri