IAB Europe va lansa DIVE Europe, un website care reuneste toate evenimentele viitoare ce promoveaza marketingul digital din Europa.
Platforma ofera o baza de date adresata marketerilor, atat celor pan-Europeni, cat si pentru cei focusati pe o anumita zona sau regiune.

DIVE Europe are doua functionalitati importante: furnizeaza marketerilor un motor de cautare ce reuneste evenimentele digitale pan-Europene si nationale si ofera organizatorilor o platforma pentru a-si promova evenimentele.

Criteriile de filtrare includ locatia evenimentului, data, tema si subiectele abordate, numarul de vizitatori si alte informatii care ajuta marketerii sa isi niseze cautarea in functie de nevoile proprii.

“DIVE Europe se aliniaza perfect cu misiunea noastra de a promova, sustine, proteja si profesionaliza industria digitala in Europa,creste accesibilitatea la informatii legate de evenimentele europene si ajuta la incurajarea schimbului de continut valoros si best practice din intreaga regiune. DIVE Europe este un tool esential pentru a tine marketerii informati despre mediul dinamic si in continua schimbare al marketingului digital”, a declarat Alain Heureux, presedinte si CEO al IAB Europe

“Pentru Romania, DIVE Europe este un beneficiu evident pentru membrii IAB, dar si pentru marketeri in general. Mai mult, este un instrument important care va face cunoscuta vocea organizatorilor romani de evenimente la nivel european. In plus, o mai buna informare asupra evenimentelor din Europa genereaza o mai buna gestionare a calendarului de evenimente de la nivel local. Si, nu in ultimul rand, cu ajutorul DIVE pot fi identificate oportunitati de speaking si parteneriate europene ceea ce creste implicarea companiilor locale in mediul de business European.” a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri