Suma reprezinta aproximativ 7% din cifra de afaceri de circa 180 de milioane de euro pe care conducerea eMag o asteapta pentru intreg anul acesta.

Cele mai mari vanzari cu ocazia Black Friday le-a inregistrat Altex (15 milioane de euro), insa compania condusa de Dan Ostahie a raportat aceasta suma pentru trei zile de promotii (23-25 noiembrie), in timp ce vanzarile eMag au fost pentru o singura zi (23 noiembrie, de "Vinerea Neagra").

"Estimarile noastre initiale erau de 10 milioane de euro, adica valoarea totala a celor 120.000 de produse puse introduse in promotia de Black Friday. Pana la sfarsitul zilei am trecut insa de pragul de 12 milioane de euro, pentru ca s-au vandut si numeroase alte produse pe langa acestea", a explicat Iulian Stanciu.

Citeste si:

Vanzarile eMag au fost de 20 de ori mai mari comparativ cu o zi obisnuita Cel mai repede s-au epuizat tabletele, aproximativ 10.000 de exemplare fiind vandute intr-o ora. Urmatoarele au fost televizoarele si laptopurile, care s-au epuizat in circa o ora si jumatate, iar la ora 11:30, la trei ore de la startul reducerilor, aproape toate produsele din stocul de Black Friday au fost cumparate.

Compania a inregistrat peste 92.000 de comenzi pentru 150.000 de produse si peste doua milioane de vizite. eMag a oferit reduceri la peste 300 de tipuri de produse din toate categoriile si nivelurile de pret.

Citeste si: Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de peste 50 mil. euro

Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de peste 50 mil. euro

Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de...