Marketingul afiliat reprezinta un tip de servicii online prin care un comerciant (advertiser) plateste doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.

Pentru afiliatii din 2Parale vanzarile generate de Black Friday au adus comisioane de circa 156.000 de lei (35.000 de euro). De asemenea, prin intermediul 2Parale, magazinele online au primit 1,13 milioane de click-uri in 24 de ore, volum care depaseste traficul generat pe perioada a doua saptamani.

”Naucitor este un cuvant care poate descrie tot ce s-a intamplat de Black Friday, dupa cum a declarat si unul dintre advertiserii din 2Parale dupa vizualizarea rezultatelor aduse de noi. A fost o actiune de marketing fara precedent in online-ul romanesc, care dovedeste potentialul pietelor de comert electronic, respectiv afiliere. A fost o zi pentru care noi ne-am pregatit cu cea mai mare seriozitate si credem ca rezultatele s-au vazut”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Citeste si:

Pe tot parcursul zilei, site-ul 2parale.ro a fost functional mai bine de 99,8% din timp, mai precis 1.437 de minute, in conditiile in care multe magazine online nu au putut fi accesate din cauza volumului mare de trafic.

Ce s-a cumparat de Black Friday

Cele mai cumparate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cartile, produsele IT&C, hainele, incaltamintea si accesoriile, promotiile ajungand si la 90%. Magazinele de top au vandut in cateva ore cat intreaga retea de advertiseri din 2Parale intr-o zi obisnuita.

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in prezent si pe pietele din Serbia, Irak si Cipru. Are un portofoliu de 230 campanii si peste 14.600 de afiliati. Reteaua acopera peste 30 de nise de piata, printre care IT&C, fashion, electronice, carti, turism, telecom, ginanciar, asigurari si divertisment.

Compania face parte din grupul de comunicare Leo Burnett Group, care mai include agentiile Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 8team si Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett.