“Atat numarul de comenzi cat si vanzarile au crescut de trei ori mai mult fata de anul 2011, iar traficul inregistrat pe site s-a dublat fata de anul trecut”, a declarat Mihai Patrascu (foto), CEO si fondator Evomag.ro.

Reprezentantul Evomag.ro nu s-a asteptat la un atat de mare volum de clienti pe site, si tocmai de aceea serverele “mutate in cloud” nu au putut face fata.

“Ne asteptam la un trafic de trei ori ma mare fata de o zi obisnuita, dar acesta a fost si de opt ori mai mare la ora pranzului. Pana la finalul zilei ne asteptam sa creasca si de 10 ori mai mult, la peste 200.000 vizitatori unici pe site”, sustine Patrascu.

Intr-o zi obisnuita, site-ul inregistreaza circa 20.000 de vizitatori unici, in timp numai in prima parte a zilei de vineri statisticile site-ului aratau circa 170.000 de accesari unice pe site.

Retailerul online a inregistrat o crestere de 66% a numarului de accesari unice, de la 120.000 cu ocazia Black Friday din 2011 la 200.000 cat estimeaza Patrascu pana la finalul zilei.

Citeste si:

Dintre cele 250 de game de produse puse la bataie cu ocazia Black Friday pe site-ul retailerului online, pana la ora pranzului a fost vandut 60% din stocul total al produselor din promotie.

Valoarea medie a unei comenzi: 220 de euro

“Cele mai cautate game de produse au fost laptopurile (20%), urmate de aparatele foto (10%), solutiile de printing (8%), dar si smartphone-urile, tablete sau televizoarele LED (7-8%)”, a precizat Patrascu.

Valoarea medie a unei comenzi a fost de 220 de euro, fata de 150 de euro intr-o zi normala. Totodata, valoarea comenzilor inregistrate pana in dupa-amiaza zilei de vineri a fost de 400.000 de euro, de patru ori mai mare comparativ cu alte zile.

Patrascu a mai afirmat ca in primele doua ore (intervalul 00:00 – 02:00) au fost plasate pe site circa 900 de comenzi, reprezentand pana la 15% din stocul total disponibil.