Campania Black Friday din acest an s-a incheiat cu succes si pentru magazinul online Cel.ro care a inregistrat circa 10.000 de comenzi care au totalizat vanzari de 2 milioane de euro, dupa cum au anuntat oficialii companiei.
“Editia din acest an a Black Friday ne-a depasit cu mult asteptarile. Am inregistrat aproximativ 10.000 de comenzi, iar vanzarile totale s-au ridicat la 2 milioane de euro”, a declarat Tiberiu Pop – CEO-ul Cel.ro pentru wall-street.ro.

Potrivit acestuia cele mai cautate game de produse au fost laptopurile (30%), televizoarele LED (5%), telefoanele mobile si tabletele (5%), pentru ca restul sa fie reprezentat de alte produse.

Campania Black Friday desfasurata de magazinul online Cel.ro a continuat si in weekend, dar cel mai mare numar de comenzi, peste 80%, a fost inregistrat in prima zi, cand au fost plasate circa 8.000 de comenzi pentru ca la finalul zilei de duminica acestea sa atinga 10.000.

“Trafic de 5 ori mai mare decat ne asteptam”


Traficul pe site a crescut de 20 de ori fata de o zi normala de vineri, insa reprezentantul sustine ca serverele nu au putut face fata numarului mare de vizitatori.

“Din pacate serverele nu au rezistat varfurilor de trafic asa ca 2 ore am fost
offline incercand sa remediem situatia . Traficul a fost de 5 ori mai mare decat ne asteptam si decat ne pregatisem”, a precizat Pop.

Black Friday (Vinerea Neagra) este un concept preluat din SUA care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana. Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri