Facebook si Zynga au modificat termenii unui contract exclusivist de colaborare, astfel ca si alti dezvoltatori de jocuri vor avea un acces mai usor la utilizatorii celei mai mari retele de socializare din lume, transmite Bloomberg.
Noii termeni ai contractului usureaza inregistrarea, platile si conditiile de publicitate pentru Zynga, care obtine majoritatea veniturilor prin vanzarea de bunuri virtuale in jocurile accesate de utilizatorii Facebook. Acordul ofera Zynga posibilitatea sa foloseasca si alte site-uri, inclusiv portalul propriu, dar elimina statutul special detinut pe Facebook din 2010, cand sefii celor doua companii au incheiat un acord pe cinci ani, relateaza Mediafax.

Utilizatorii Zynga vor putea face platile si prin alte mijloace decat prin Facebook Payments, iar compania poate opta sa nu posteze publicitatea Facebook. In plus, Facebook va putea sa dezvolte jocuri proprii.

Noul acord permite astfel altor dezvoltatori de jocuri posibilitatea de a atrage utilizatori ai retelei sociale, a declarat Will Harbin, director general al producatorului de jocuri Kixeye.

"Facebook tinde sa trateze in mod egal toti dezvoltatorii. Fac tot posibilul sa fie o platforma corecta si deschisa. Nu vor sa murdareasca apele, sa faca favoritisme", a aratat Harbin.

Actiunile Zynga au scazut cu 14%, la inchiderea bursei din New York, in timp ce titlurile Facebook au terminat tranzactiile in stagnare, dupa un avans de pana la 3,6%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri