Noii termeni ai contractului usureaza inregistrarea, platile si conditiile de publicitate pentru Zynga, care obtine majoritatea veniturilor prin vanzarea de bunuri virtuale in jocurile accesate de utilizatorii Facebook. Acordul ofera Zynga posibilitatea sa foloseasca si alte site-uri, inclusiv portalul propriu, dar elimina statutul special detinut pe Facebook din 2010, cand sefii celor doua companii au incheiat un acord pe cinci ani, relateaza Mediafax.

Utilizatorii Zynga vor putea face platile si prin alte mijloace decat prin Facebook Payments, iar compania poate opta sa nu posteze publicitatea Facebook. In plus, Facebook va putea sa dezvolte jocuri proprii.

Noul acord permite astfel altor dezvoltatori de jocuri posibilitatea de a atrage utilizatori ai retelei sociale, a declarat Will Harbin, director general al producatorului de jocuri Kixeye.

Citeste si:

"Facebook tinde sa trateze in mod egal toti dezvoltatorii. Fac tot posibilul sa fie o platforma corecta si deschisa. Nu vor sa murdareasca apele, sa faca favoritisme", a aratat Harbin.

Actiunile Zynga au scazut cu 14%, la inchiderea bursei din New York, in timp ce titlurile Facebook au terminat tranzactiile in stagnare, dupa un avans de pana la 3,6%.