Biroul premierului, presa si diverse institutii japoneze au lansat, vineri, numeroase mesaje pe Twitter si pe alte site-uri de Internet pentru a alerta cetatenii in urma producerii unui cutremur violent pe coasta de nord-est a Japoniei, relateaza AFP, citat de Mediafax.
"Un seism s-a produs in golful Sanriku, dar, pana in prezent, nicio anomalie nu s-a constatat la echipamentele de la diferite centrale nucleare", a anuntat Guvernul pe Twitter.

Agentia de Meteorologie a folosit, de asemenea, reteaua de socializare Twitter in plus fata de site-ul sau de Internet, unde date exacte privind cutremurul cu magnitudinea de 7,3, survenit la ora locala 17.18 (10.18, ora Romaniei), au aparut foarte rapid, datorita unui mijloc de transmitere a informatiilor care si-a dovedit utilitatea.

Posturi de radio si de televiziune, incepand cu postul public NHK, si-au intrerupt imediat programele si au transmis o editie speciala de informare.

Astfel, ele au reactionat imediat la o avertizare timpurie emisa catre institutii, intreprinderi si particulari de Agentia de Meteorologie, care dispune de un sistem de depistare precoce a cutremurelor inainte ca acestea sa fie resimtite.

Si publicatiile din presa scrisa au postat informatii pe Twitter, facand trimitere de acolo catre site-urile lor de Internet pentru a oferi mai multe detalii despre evenimentul in curs.

Compania de electricitate Tokyo Electric Power (TEPCO) a dat asigurari prin intermediul retelei de socializare Twitter si site-ului sau de Internet ca masuratorile de la diferite reactoare ale centralei de la Fukushima nu constatau nimic anormal si ca nu a fost inregistrat niciun ranit.

La o ora si jumatate dupa producerea cutremurului, alerta de tsunami era mentinuta in continuare si presa relata informatii provenind din diverse regiuni de pe coasta de nord-est a Japoniei, deja devastata de un cutremur si un tsunami urias la 11 martie 2011.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri