Landul german Schleswig-Holstein l-a avertizat pe fondatorul si directorul general al Facebook, Mark Zuckeberg, ca ar putea fi amendat cu 20.000 de euro, daca reteaua de socializare va cere in continuare utilizatorilor sa-si foloseasca online numele reale.
Autoritatea landului pentru reglementarea protectiei datelor a informat in decembrie ca legea germana da utilizatorilor dreptul sa foloseasca online pseudonime, potrivit cotidianului The Guardian, preluat de Wall Street Journal.

Averea personala a lui Zuckerberg este estimata de Forbes la circa 14 miliarde de dolari.

In scrisori catre Zuckerberg in California si catre Facebook Ireland Ltd in Dublin, comisarul Schleswig-Holstein pentru protectia datelor, Thilo Weichert, a afirmat ca actualele reguli ale Facebook, care cer utilizatorilor sa-si dezvaluie identitatea, incalca legislatia germana.

"Este inaceptabil ca un portal american precum Facebook sa incalce legea germana pentru protectia datelor, fara nicio opozitie si fara perspectiva unei incetari a situatiei", a scris Weichert.

Experti in domeniu afirma ca este putin probabil ca Facebook sa se conformeze ultimei cereri privind respectarea legii din Germania. Compania a anuntat ca va contesta in instanta decizia.

Nu este pentru prima data cand Facebook se confrunta cu autoritatile de reglementare din Schleswig-Holstein, potrivit The Guardian. In 2011, Schleswig-Holstein a interzis organizatiilor locale sa foloseasca butonul "like", intrucat considera ca site-ul poate monitoriza astfel utilizatorii.

De asemenea, autoritatea pentru protectia datelor din Hamburg a avertizat ca un program de recunoastere faciala a Facebook incalca legile germane privind dreptul la viata privata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri