Mai jos, succint, principalele rezultate ale studiului.

• valoarea medie a unei tranzactii online = 60 EUR (platiti in valuta) si 45 EUR (platiti in lei)
• 781 magazine online care accepta plata prin card in 3D Secure
• 11.300.000 carduri inrolate in 3D Secure
• 410.000 carduri active in 3D Secure (folosite, efectiv, in tranzactionarea online in sistemul 3D Secure)
• 330.000 tranzactii/luna – medie in sistemul 3D Secure
• 1 milion de internauti sunt cumparatori online (din total 9 milioane internauti romani)
• rata de penetrare a internetului: aprox. 43%
• 3.500 de magazine online existente in piata
• varsta medie a cumparatorilor este cuprinsa intre 25 si 34 de ani
• 54,8% din cumparatori sunt barbati, iar 45,2% sunt femei
• salariul mediu al cumparatorilor online este cuprins intre 1.400 si 1.800 lei
• 83,5% din cumparatorii online locuiesc in mediul urban
• e-commerce share din Total Retail = 1,3%
• 600 milioane EUR total e-tail (exceptand turism, servicii, utilitati etc.)
• 750 milioane EUR total e-tail (previziune pentru 2013)
• 90% plati la livrare in e-tail (exceptie fac serviciile, turismul etc. unde segmentul de plata prin card este ridicat fata de medie)
• 33% medie de crestere pe ultimii 3 ani (conform statisticilor RomCard, pentru platile efectuate prin card in 3D Secure)

E-Commerce in alte tari in 2012:

• Germania – 28 Miliarde EUR
• Turcia – 7,3 miliarde EUR
• Rusia – 6 miliarde EUR
• Polonia – 4,5 miliarde EUR
• Cehia – 1,8 miliarde EUR
• Ungaria – 950 milioane EUR (la 10 mil. locuitori)
• Bulgaria – 120 milioane EUR (similar cu Ucraina, Slovenia

Toate cifrele prezentate sunt bazate pe statisticile, studiile de piata si predictiile: RomCard, InternetWorldStats, Daedalus Millward Brown, EuroStat si GPeC.