“Testam anumite plafoane de preturi pentru a vedea ce functioneaza cel mai bine si pentru a descuraja spam-ul”, a declarat un purtator de cuvant al Facebook.

Luna trecuta, reteaua sociala a introdus “mesaje platite”, o caracteristica noua prin care utilizatorii platesc 1$ pentru a trimite mesajul privat unui individ, in mod direct, si nu doar catre un obscur “other inbox”. Inainte de schimbare, utilizatorii Facebook puteau trimite un mesaj privat gratuit catre cineva necunoscut/cu care nu erau conectati.

“Anumiti comentatori si cercetatori au notat ca a impune un cost celui care trimite mesaje private ar putea fi cea mai eficienta metoda de a descuraja mesajele nedorite si sa faciliteze livrarea mesajelor relevante si care sunt necesare”, au declarat oficialii Facebook.

Citeste si:

Facebook a declarat ABCNews.com ca mesajul de 100$ este un experiment nu doar pentru Zuckerberg ci si pentru cei cu un numar ridicat de abonati. Abonatii sunt cei care nu sunt prieteni cu tine dar care pot vedea, totusi, continutul tau deoarece ei te urmaresc.

“Testul acesta va permite unui numar redus de oameni optiunea de a plati pentru ca mesajul lor sa fie trimis in “inbox” mai degraba decat in folderul “other””, subliniaza oficialii Facebook.