MySpace, detinut de Specific Media Group si Justin Timberlake dupa o tranzactie de 35 mil. dolari in 2011, a facut tranzitia aproape total catre muzica si mult mai putin catre o retea de socializare. Seamana cu Pinterest dar pentru auz.

Noul MySpace se axeaza pe conectarea fanilor cu artistii. Fanii se pot “conecta” cu melodii si sa se foloseasca de prieteni pentru a construi playlist-uri si statii radio, similar cu Pandora. Melodiile pot fi apoi ascultate prin streaming online.

Muzicienii pot folosi MySpace pentru a afla din ce regiuni le vin fanii, ce asculta si cat de des.

Citeste si:

Relansarea site-ului nu inseamna insa nici pe departe ca zilele de glorie ale MySpace-ului, candva LOCUL unde cei pasionati de muzica se intalneau, vor reveni. Acestea au apus din ce in ce mai mult pe masura ce Facebook, Twitter, dar si alte retele au acaparat piata.

Cum ti se pare noul MySpace? Il vei folosi? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.