Yahoo! lucreaza la o tehnologie care va personaliza continutul web pentru utilizatorii de aparate mobile, a declarat vineri directorul general al companiei Marissa Mayer, transmite Bloomberg.

Datele utilizatorilor vor face posibila crearea unui asa-numit grafic al intereselor, care sa permita generarea unui Internet personalizat, a spus Mayer intr-un interviu acordat la Forumul Mondial de la Davos.

Datele vor fi detinute de utilizatori, care vor putea sa isi transfere informatiile intre platforme, conform Mediafax.

Mayer a investit in tehnologia wireless, in incercarea de a atrage utilizatori si venituri din publicitate de la Facebook si Google.

De cand a devenit director general al Yahoo! in iulie anul trecut, Mayer a actualizat aplicatia Flickr pentru fotografii, a cumparat firma startup de aplicatii mobile Stamped si a anuntat planuri de angajare a unor ingineri specialisti in smartphone-uri si tablete PC.

"Web-ul devine atat de vast, exista atat de mult continut, iar acum, cu aparatele mobile, atatea activitati. Cum punem toate astea la un loc? Raspunsul Yahoo! va fi o aplicatie de ordonare a informatiilor, personalizata, pentru telefoanele mobile", a aratat sefa Yahoo!.

Mayer, al cincilea CEO al Yahoo! din ultimii cinci ani, vrea sa inverseze declinul din ultimii trei ani al vanzarilor, in conditiile in care utilizatorii de Internet s-au indreptat catre Facebook si Google.

De la preluarea functiei de CEO de catre Mayer, actiunile Yahoo! au urcat cu circa 30%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri