Astfel, Speed Taxi, conform propriilor declaratii, a ajuns la o medie zilnica de 918 comenzi in martie 2012, la peste 5.500 comenzi pe zi (in medie) in ianuarie 2013, pana la 21 ianuarie inclusiv.

Per total, numarul de comenzi a crescut sub nivelul evolutiei comenzilor realizate de pe smartphone, prin aplicatii speciale, cu 87%.

Practic, in prezent, comenzile telefonice reprezinta 66% din total, cele de pe smartphone 30% si comenzile online, in scadere cu 38%, au ajuns la o pondere de 4% din total.

Citeste si:

Din ce in ce mai multe companii de taximetrie apeleaza la tehnologie pentru a atrage comenzi - citeste aici mai multe.

Citeste un interviu exclusiv cu seful Speed Taxi in care vorbeste despre planurile companiei si cat de importanta este tehnologia in dezvoltarea taximetriei din Romania.

Fata ascunsa a taximetriei: "Maimute", unde ajung reclamatiile, scandalul Ilfov-Bucuresti si preturile "dezumflate"

Fata ascunsa a taximetriei: "Maimute", unde ajung reclamatiile,...

Tu ai comandat taxi prin aplicatie specializata, de pe smartphone/tableta? Consideri ca in viitorul apropiat vor exista mai multe comenzi mobile decat prin telefon? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.