"Planul nostru este ca peste doi ani vanzarile online sa reprezinte peste 20% din total, iar in urmatorii cinci ani 30-40%. Avantajele ar fi ca, pe de o parte, online putem pune pe piata toate produsele din portofoliu, unele cu viata de raft scurta cum ar fi branza proaspata de capra, iar pe de alta parte putem atinge toate colturile tarii, indiferent de dezvoltarea retailului", a aratat Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.

In ceea ce priveste afacerile, acestea au atins un milion de euro anul trecut, valoare de 10 ori mai mare decat in 2007, primul an de activitate.

Citeste mai multe despre afacerea La Colline intr-un articol amplu wall-street.ro.

Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.

Un milion de euro din lapte de capra: au crescut de 10 ori in criza

Un milion de euro din lapte de capra: au crescut de 10 ori in criza