“E lesne de inteles ca procesul de cumparare se muta treptat in mediul online. Este esential ca cei care fac cumparaturi online sa cunoasca politica site-urilor prin intermediul carora fac achizitiile, sa respecte recomandarile acestora si sa raporteze catre acestea cazurile in care sunt prejudiciati”, a declarat Costin Cadelcu, marketing manager Okazii.ro.

“In 2012 au fost solutionate 85% dintre fraudele raportate catre Okazii.ro, restul fiind in continuare instrumentate” a completat Costin Cadelcu.

Intr-un interviu exclusiv al wall-street.ro cu Okazii.ro, oficialii companiei au subliniat ca ponderea fraudelor din totalul tranzactiilor este "extrem de redusa, undeva la 0,0001%".

Nicolescu, Okazii.ro: Vanzatorii nu inteleg inca valoarea reala a clientilor. Le-as schimba mentalitatea!

Nicolescu, Okazii.ro: Vanzatorii nu inteleg inca valoarea reala a...

In orice moment, pe Okazii.ro sunt peste 2 milioane de produse noi si second-hand oferite de magazine si persoane fizice. Permanent este incurajata o politica transparenta de vanzare-cumparare.

Citeste si:

Incepand cu luna ianuarie a anului 2013, Okazii.ro a deschis si primul Punct de Livrare pentru clientii din Bucuresti, aflat in incinta magazinului Domo din Baneasa Shopping City. Coletele trimise prin Punctul de Livrare sunt preluate de catre un reprezentant Okazii.ro, iar cumparatorii pot vedea pe loc daca ele corespund asteptarilor si descrierii de pe site. Vanzatorii vor putea trimite sau aduce personal la Okazii.ro – Punct livrare produsele pe care le comercializeaza. Similar, cumparatorii vor putea sa-si ridice din punctul de livrare produsele comandate. Okazii.ro actioneaza astfel ca un intermediar al tranzactiilor pentru prevenirea si evitarea abuzurilor si a oricaror tentative de frauda, subliniaza oficialii companiei.

Conform Politiei Romane, un utilizator legitim este indreptatit sa considere ca o tranzactie online este frauduloasa in urmatoarele cazuri:

- vanzatorul posteaza licitatia ca si cum ar fi cetatean al unui stat, dar raspunde prin e-mail cumparatorului din alta tara pretinzand ca este plecat cu afaceri, are probleme familiale etc.
- vanzatorul posteaza licitatia sub un nume, insa cere ca plata sa fie facuta catre o alta persoana.
- vanzatorul cere ca plata sa se faca prin transfer direct (Western Union, Money Gram etc.) sau prin transfer bancar. Prin utilizarea acestor servicii de plata, banii nu mai pot fi recuperati.
- vanzatorul pretinde a fi reprezentantul unei companii cunoscute, despre care este stiut ca nu are o reprezentanta in tara de origine a vanzatorului.
- cumparatorul cere ca bunul achizitionat sa fie livrat in alta tara decat cea de origine.
- cumparatorul foloseste o carte de credit, iar adresa de livrare a bunului difera de cea aferenta cartii de credit.

Tu ai intampinat probleme in tranzactii online? Ai fost nevoit(a) sa apelezi la politie? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.