Managerul Floria.ro, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de vanzari online de flori, estimeaza ca site-ul va inregistra anul acesta vanzari de circa 800.000 de euro, in crestere cu aproximativ 45% fata de 2012.

Site-ul are zece angajati si a inregistrat un profit de 5% din cifra de afaceri, anul trecut.

In general, compania primeste in jur de 40-50 de comenzi zilnic, iar valoarea medie a unei achizitii este de circa 230 de lei. Cele mai cumparate produse de pe Floria.ro in 2012 au fost buchetele de trandafiri rosii, unele dintre acestea costand chiar si 1.300 de lei. Magazinul electronic a vandut anul trecut 200 de buchete de trandafiri rosii in valoare de 1.300 de lei.

Citeste si:

„Floria este un business cu un ridicat caracter contextual. Astfel ca, de departe, cele mai bune perioade sunt 14 februarie si 1 - 8 martie cand inregistram de pana la 50 de ori mai multe comenzi zilnice decat intr-o zi obisnuita”, afirma Frunzetti.

Cele mai multe comenzi sunt din Bucuresti, dar achizitii importante se fac in majoritatea oraselor mari.

Printre cei mai mari jucatori pe piata de vanzari online de flori se numara Floridelux.ro, 123flori.ro si Floria.ro.

Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.