“In ciuda faptului ca, la inceputul anului trecut, mizam pe afaceri de 450.000 de euro si chiar daca mediul economic nu a fost tocmai favorabil business-ului nostru, am reusit sa ajungem la o cifra de afaceri de 0,5 milioane de euro in 2012. Practic, am avut un avans de 11%, pe o piata in scadere cu 20%”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Investitiile realizate anul trecut in deschiderea unui nou punct de lucru, dar si in sistemul de management, care permite administrarea si conducerea intr-un mod mai usor a intregii afaceri, prin unificarea tuturor brandurilor din grup, a avut o semnificatie deosebita in obtinerea acestor rezultate financiare. Astfel, dupa prima luna trecuta de la implementarea acestui sistem, grupul FlorideLux.ro a reusit sa reduca costurile de administrare si management cu pana la 5%.

Totodata, relansarile magazinelor online FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, precum si a intregii retele de site-uri dedicate Craciunului, a contribuit la inregistrarea unei cifre de afaceri in crestere in 2012.

“Anul trecut am relansat FlorideLux.ro, oferind utilizatorilor de smartphone o varianta responsive (adaptata echipamentului mobil dupa care este accesat site-ul) mult imbunatatita. De asemenea, am reorientat puternic magazinul online CosurideLux.ro catre zona de B2B, ceea ce ne-a permis sa ne atingem targetul de 80.000 de euro, propus la lansarea acestuia.

Target pentru acest an: 600.000 de euro si lansari de noi proiecte

Pentru 2013, reprezentantul companiei mizeaza pe afaceri de 600.000 de euro si pe consolidarea proiectelor aflate in desfasurare in acest moment – FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, Coroane.ro, BrazideCraciun.ro, Braziartificiali.ro, BraziinGhiveci.ro, DecoratiunideCraciun.ro.

Citeste si:

Cu CosurideLux.ro managerul estimeaza atingerea unei cote de piata (fara a lua in considerare retailerii clasici) de minim 10% in acest an, iar cu www.Florarie-flori.com acesta vizeaza impunerea ca lider pe segmentul low-medium pentru livrare in Bucuresti si zonele limitrofe.

In plus, CEO-ul companiei sustine ca in lunile care urmeaza vor avea loc si cateva lansari de proiecte cu care grupul va intra pe noi nise de piata, vizand acoperirea unor segmente pe care grupul nu le atinge in momentul de fata.

Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.