Pe de alta parte, doar 1% dintre cumparatori se intereseaza doar offline de pachetele promovate de agentii.

“Principala sursa de informare online pentru cei care cauta oferte de vacanta este motorul de cautare Google.
Am observat ca prima data, cautarile se fac in scop de cercetare, pe cuvinte si expresii generale, cum ar fi: <<vacanta Grecia>>, <<vacanta Turcia>>, <<oferta vacanta 2013>> etc. Utilizatorii verifica rezultatele afisate de Google, iar cand sunt pregatiti pentru achizitie, cauta pe acelasi motor rezultate specifice, prin cautari ce pot include destina?ia dorita, numele hotelului, perioada, pretul etc.”, declara Cosmin Negrescu, director general al SEO Monitor.

In prezent 42% dintre pachetele turistice cumparate in Romania sunt cumparate online, tendin?a fiind de crestere, mai spun oficialii SEO Monitor.

SEO monitor este o solutie de promovare pe motoarele de cautare (SEO: Search Engine Optimization) pentru afacerile din Romania. Printre clientii SEO monitor se numara F64.ro, Elefant.ro, Catena.ro, TinaR.ro, Elvila.ro, Litera.

Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.