Microsoft a inceput o campanie in SUA care incurajeaza utilizatorii sa renunte la serviciul de mesagerie al Google Gmail, in incercarea gigantului software de a atrage mai multi clienti catre Outlook.

Principalul punct scos in evidenta de campanie – problemele de privacy.

Campania, intitulata “Don’t Get Scroogled by Gmail”, scoate in evidenta o problema ridicata de mai multe ori in trecut: faptul ca Google scaneaza email-urile pentru a targeta advertising alaturi de mesajele primite de useri.

Citeste si:

Incepand de joi, televiziunile din SUA, ziarele si online-ul vor difuza cuvantul “Scroogled” in culorile faimosului logo al Google.

Microsoft spune ca tinta campaniei este de a educa americanii privind practicile Google de a “scana” continutul email-urilor de pe Gmail. Un studiu comandat de Microsoft arata ca 70% dintre consumatori nu stiau ca email-urile lor sunt scanate des pentru targetarea de publicitate, in timp ce 88% nu sunt de acord cu aceasta practica, odata ce au aflat despre ea.

Mai mult, Microsoft a lansat inca o campanie pentru “a opri Google sa intre in mail-urile personale pentru a vinde publicitate”. Targetul este de a strange 25.000 de semnaturi.