Esti pasionat(a) de comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.

In ceea ce priveste evolutia vanzarilor fata de luna ianuarie, pentru produsele specifice acestei ocazii, florile au avut, asa cum era de asteptat, o crestere spectaculoasa, numarul tranzactiilor fiind mai mare cu 102%.

“In primele zile ale lunii februarie, Floria.ro a inregistrat mai multe comenzi decat toata luna ianuarie. De asemenea, avem cateva sute de livrari programate si pentru data de 15 februarie, de la cei care nu au comandat la timp pentru Valentine’s Day. 90% dintre comenzi au fost pentru trandafiri rosii, clientii optand fie pentru aranjamente in forma de inima, fie pentru buchete de trandafiri rosii de mari dimensiuni”, detaliaza Mugur Frunzetti, fondator Floria.ro.

Magazinele online care comercializeaza cadouri, cupoane de reducere sau articole vestimentare au inregistrat, de asemenea, cresteri de 38%, 35% si, respectiv, 8%, valoarea medie a unei tranzactii pe segmentele analizate fiind de 36 euro.

“Cresterea inregistrata de unele magazine online, de la un an la altul, cu ocazia acestei sarbatori, arata ca este un eveniment tot mai important, in special pentru tineri. Valentine’s Day nu este o ocazie de o asemenea anvergura incat sa poata influenta intreaga piata intr-un mod semnificativ. Reprezinta insa o ocazie excelenta pentru companii de a interactiona cu clientii proprii, de a obtine un varf in vanzari intr-o perioada traditional mai linistita si, mai ales, pentru a-si creste puterea brandului si a pregati terenul pentru urmatoarele campanii de 1-8 martie”, explica Manuela Stoica, PR&Marketing executive PayU Romania.