Esti pasionat(a) de comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.

In saptamana 8 – 14 februarie 2013, vanzarile generate de 2Parale celor aproape 230 de magazine online din retea au crescut cu 57% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Cele mai multe cumparaturi online s-au realizat pe 12 februarie, marti, cu doua zile inainte de Ziua Indragostitilor.

Cumparatorii online s-au orientat mai mult decat alta data catre flori, bijuterii, ceasuri, lenjerie, articole oferite de magazinele de cadouri. In topul categoriilor cu cele mai mari evolutii la nivel de vanzari se numara cadouri (+550%), ceasuri (+155%), lenjerie (+77%).

Citeste si:

Pe de alta parte, se pare ca femeile au ales drept cadou pentru domni produse IT&C, categorie pentru care vanzarile au evoluat, mai ales daca vorbim de valoarea medie a unei comenzi, in crestere cu 9% pana la 756 lei.

De altfel, cele mai mari vanzari inregistrate in saptamana analizata sunt pentru produse IT&C, cu un varf de 9.073 de lei cheltuiti la o singura comanda.

Comparativ cu anul trecut, au fost alese si alte cadouri mai scumpe. De exemplu, valoarea medie a unei comenzi pe segmentul Bijuterii s-a marit cu 50%, procent similar si pentru magazinele de Lenjerie, in timp ce pe segmentul Ceasuri s-a dublat valoarea medie a unei tranzactii, pana la 443 lei.