Din totalul vanzarilor pe care compania estimeaza sa le inregistreze, 80% vor proveni din sectorul corporate. In opinia FlorideLux.ro, situatia este similiara la nivel de piata.

„Desi zona consumer a crescut foarte mult in ultimii ani, mediul de business din Bucuresti si zonele limitrofe ale Capitalei este cel care realizeaza, in perioada 1-8 martie, cele mai multe comenzi pe FlorideLux.ro si, in general, pe florariile online”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Totodata, vanzarile realizate de FlorideLux in perioada amintita reprezinta circa 40% din totalul celor din lunile de primavara. Dintre acestea, un procent important vor fi generate de PromoFlowers, un produs nou al florariei online, care a starnit foarte mult interes din partea clientilor.

“PromoFlowers permite livrarea de buchete si aranjamente florale in vaze personalizate 100% cu brandul companiei-client. Este practic o noutate pe piata, care genereaza un impact vizual deosebit pentru respectivul brand”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Citeste si:

Acesta a mentionat ca personalizarea produsului se face in maxim 24 de ore din momentul aprobarii layout-ului.

Referitor la preferintele romanilor de 1 si 8 martie, Dosinescu a spus ca acestea se impart in 70% buchete, flori si aranjamente florale si doar 30% cadouri, persoanele juridice oferind cu precadere flori in aceasta perioada. In plus, acestea incep sa caute florile pe care vor sa le daruiasca cu 7 – 8 zile inainte de fiecare sarbatoare, iar majoritatea alege sa le comande cu o zi sau doua inainte.

Te pasioneaza comertul electronic si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.