Cresterea se datoreaza, in principal, strategiei DPD Romania de a dezvolta noi servicii si solutii dedicate segmentului de clienti B2C, in special celor care activeaza pe piata de comert electronic. Astfel, zona de e-commerce a reprezentat anul trecut 30% din afacerile companiei.
In 2012, compania a investit circa 1,2 milioane euro in softuri si sisteme informatizate dedicate livrarilor B2C, specifice domeniului online.
“Strategia noastra pe 2013 este sa ne pozitionam ca specialistul in livrari B2C si partener al IMM-urilor, oferind servicii simple si sigure”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.
Compania are in plan, pentru anul 2013, investitii de peste 600.000 euro, alocate eficientizarii sistemelor tehnologice si operationale, precum si dezvoltarii de noi solutii si servicii dedicate livrarilor B2C. Tot pentru 2013, DPD Romania previzioneaza o crestere de 18% a cifrei de afaceri, sustinuta de investitiile si strategia de perfectionare a serviciilor oferite clientilor sai.
Cresterea din 2013 va fi partial acoperita in continuare de zona de e-commerce, astfel incat oficialii companiei se asteapta ca la finalul acestui an, acest segment sa acopere 40% din business.
"Vom participa si la cel mai important eveniment regional de e-commerce in Timisoara, ecomTIM", a mentionat in cadrul unui eveniment cu presa Lucian Aldescu, CEO al DPD (foto).
Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania, va vorbi despre cum pot oferi retailerii online valoare prin intermediul serviciilor de curierat in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: