In Marea Britanie, cel mai dezvoltat stat din Europa in ceea ce priveste valoarea pietei de retail online, comenzile pe Internet de alimente sunt la nivelul miliardelor de lire sterline.

Informatia a venit in paralel cu anuntul McDonald’s ca a inceput, intr-o zona limitata, livrarea la domiciliu. Lantul de fast food nu a implementat inca modul de plasare online a comenzilor, insa jucatori mari din piata considera ca aceasta miscare ar fi una benefica, atat pentru companie cat si pentru evolutia pietei de online.

Citeste opiniile eMag, ale PayU dar si ale sefului McDonald’s intr-un articol exclusiv wall-street.ro.

Vrei sa afli mai multe despre comertul electronic? Ai sau vrei sa lansezi un magazin online? Participa la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.

Livrari la domiciliu, by McDonald's: se schimba regulile jocului in industria fast food?

Livrari la domiciliu, by McDonald's: se schimba regulile jocului in...