„E.ON Energie Romania completeaza suita de servicii online oferite clientilor prin introducerea facturii electronice, ale carei beneficii pentru cei care opteaza pentru acest serviciu sunt reprezentate in primul rand de rapiditate, eficienta si timp castigat. Speram ca aceste atuuri, alaturi de confortul pe care il confera, vor convinge tot mai multi clienti sa opteze pentru factura electronica. Nu in ultimul rand, am vrea sa subliniem faptul ca fiecare optiune pentru versiunea online a facturii inseamna o mana de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tiparirea a cat mai putine facturi“, declara Dan Morari, directorul general E.ON Energie Romania.

Functionalitatile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat in vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurata, totodata, o securitate crescuta a datelor cu caracter personal, precum si reducerea timpului de raspuns la solicitarile utilizatorilor.

Clientii vor fi notificati lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscala.

Clientii casnici E.ON care doresc sa opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale si electricitate in baza unei optiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.