Comisia Europeana cere Germaniei informatii suplimentare legate de un proiect de lege care limiteaza marimea stirilor pe care Google si alti operatori le pot etala in serviciile de cautare pe Internet, relateaza Bloomberg, citat de Mediafax.
Autoritatile europene de reglementare au analizat un proiect aprobat saptamana trecuta de Camera Inferioara a Parlamentului german si vor cere informatii suplimentare, a aratat Carlo Corazzo, purtator de cuvant al CE.

El a adaugat ca CE a primit reclamatii referitoare la aceasta lege.

Google si alte companii de profil vor putea folosi fara plata, in rezultatele serviciilor de cautare, numai stiri scurte, au decis parlamentarii germani.

Publisheri precum Axel Springer si Bertelsmann, ale caror venituri obtinute din ziare si reviste sunt in scadere, au cerut ca motoarele de cautare si servicii precum Google News sa plateasca pentru stirile postate.
Proiectul votat saptamana trecuta prevede ca publisherii vor detine, timp de un an, dreptul comercial exclusiv asupra continutului care depaseste "cuvinte sau texte foarte scurte".

Pentru a deveni lege, proiectul trebuie sa fie aprobat si de Camera Superioara a Parlamentului.

Un purtator de cuvant al Google din Bruxelles a refuzat sa comenteze.

Google nu posteaza reclame pe paginile portalului de stiri in Europa si sustine ca informatiile publicate ajuta de fapt publisherii prin atragerea utilizatorilor catre site-urile lor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri