Creativii Lowe&Partners si MobileWorks vor familiariza participantii cu tool-urile necesare pentru a crea campanii de comunicare pe mobil, nu doar eficiente si strategice, dar mai ales creative si memorabile, adaptand astfel strategiile de comunicare la asteptarile consumatorilor in anul 2013.

“Tocmai pentru ca suntem preocupati sa transformam creativitatea in inovatie pentru clientii nostri, ancoram Lowe&Partners in tot ceea ce inseamna tendinte actuale ale pietei. Mai mult decat atat, facem pasul inainte si incercam sa estimam si chiar sa cream noi insine aceste tendinte, prin integrarea solutiilor creative de mobile in aproape orice mix de comunicare. Asa s-a nascut si ideea acestor traininguri si ne bucuram sa putem pune la aceeasi masa ultimele tehnologii si creativitatea”, spune Aura Toma, managing director Lowe&Partners.

“Avem oportunitatea sa interactionam cu consumatorii prin intermediul celui mai personal canal de comunicare: telefonul mobil. Mai mult, datorita penetrarii Internetului mobil si al smartphone-urilor, creativitatea noastra nu mai este limitata de mesaje text si deja tool-urile din mobile marketing au devenit relevante pentru consumatorii din Romania. Obiectivul workshop-urilor este sa prezentam aceste tool-uri si strategii si modul in care ele pot fi folosite pentru a gasi solutii de comunicare creative si eficiente”, spune Alex Putineanu, managing director Mobile Works.

Citeste si:

Sesiunile MobileWorkSHOP se adreseaza companiilor din toate industriile, pentru inceput FMCG, retail si bancar si se vor desfasura lunar, la sediul celor doua agentii.

Lansata pe piata in februarie anul trecut, Mobile Works are in portofoliu clienti precum Altex, Austrian Airlines, Bayer, Beck's, Bergenbier SA, Crucea Rosie, Farmaciile Dona, kika, Orange, Praktiker, Stella Artois, Staropramen, Stillago si Unilever.