Compania ofera in prezent servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing. In urma acestei tranzactii, eMAG a preluat 90% din capitalul social al Conversion Marketing, Marius Pahomi pastrand 10% din actiuni si ramanand administrator si director general.

“Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste”, spune Iulian Stanciu (foto), director general eMAG.

Retailerul online eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste 4 ori in numai 8 luni de zile.

Pe parcursul ultimului an capacitatea Conversion s-a extins si, in prezent, compania poate gestiona cu intreaga comunicare online pentru clienti din diverse industrii.

O noutate foarte importanta este preluarea intregului program de afiliere eMAG Profitshare si transformarea lui intr-o platforma de marketing afiliat deschisa oricarui advertiser roman. Drept urmare, orice companie poate beneficia de tehnologia si reteaua de site-uri partenere dezvoltate de eMAG, iar afiliatii aflati deja in sistem pot avea acces la proiecte de marketing din domenii foarte variate.

Citeste si:

Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plateste campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obtinute, acestea mergand de la vanzari generate pana la orice alta actiune dorita – inscrierea intr-o baza de date, confirmarea participarii la un eveniment, comandarea unui sample sau inscrierea pentru un drive-test. Atat campaniile online cat si rezultatele sunt monitorizate in timp real prin tehnologia Profitshare, dezvoltata in ultimii 3 ani si responsabila pentru un procent de 10% din vanzarile totale ale eMAG in prezent.

“Dupa preluarea contului eMAG am vazut o mare oportunitate in transformarea Conversion in furnizor de performance marketing pentru orice companie mica sau mare din Romania prin transferul si deschiderea sistemului de afiliere Profitshare. Ma bucur ca am convins eMAG sa ne asociem.”, spune Marius Pahomi.

Grupul de retail si distributie condus de Iulian Stanciu si format din companiile NOD, eMag, Flanco si ServSkills a ajuns anul trecut la afaceri de peste 500 de milioane de euro.

Conform datelor publicate de companie pe Minifsterul de Finante, eMag a inregistrat in 2011 afaceri de 145 mil. euro, in crestere cu 42% fata de anul precedent. Anul trecut eMag a fost achizitionat de Naspers.