Produsele IT&C si cele de fashion sunt in continuare cele mai atractive produse pentru cumparatorii online, sunt insa categorii de articole pentru care a crescut exponential interesul.

Cartile pot fi numite surpriza anului 2012, numarul de vanzari crescand cu circa 275% comparativ cu 2011.

Alte cresteri notabile au fost inregistrate pentru segmentul de IT&C (244%), electronice (90%) si fashion (67%).

Valoarea medie a unei vanzari a crescut la 238 de lei (fara TVA), fata de media de 226 lei din 2011 (fara TVA). Copii si cosmetice sunt doua categorii unde valoarea medie a cosului de cumparaturi a evoluat considerabil fata de anul trecut, pana la 252 lei (fara TVA), respectiv 111 lei (fara TVA).

Anul trecut, mai bine de 220 de magazine online si advertiseri au derulat programe de afiliere prin 2Parale. Pe de alta parte, anul a inceput cu putin peste 7.000 de afiliati si a fost incheiat cu 15.000. Piata de afiliere si business-ul 2Parale a crescut intr-un ritm mai accelerat decat piata de comert online.

Citeste si:

“A fost un an in care ne-am concentrat pe optimizarea rezultatelor pentru partenerii nostri, pe dezvoltarea portofoliului si stimularea super afiliatilor prin competitii cu premii in valoare de peste 22.000 de euro. Si rezultatele s-au vazut: am crescut intr-un ritm mai accelerat decat piata de comert online. Am dublat atat businessul 2Parale, cat si vanzarile generate partenerilor nostri. Businessul nostru din Romania si Bulgaria a atins un milion de euro, valoare dubla fata de cea din 2011”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale&2Leva.

Pentru a sustine evolutia pietei, 2Parale a lansat la ecomTIM pachetul 99, un pachet care permite unui magazin online sa lanseze cu 99 de lei pe luna un program de afiliere prin care isi poate majora vanzarile sau creste numarul de abonati la newsletter, de exemplu, in functie de interesele lui.

LIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de e-commerce

LIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de...

Pachetul include pana la 10.000 de clickuri, 300 de afiliati, 30 de bannere pentru promovare, precum si mesaje nelimitate si acces complet la rapoarte pe baza carora poate fi optimizata campania. Pachetul este o premiera pe piata din Romania si vine sa sustina dezvoltarea marketingului afiliat ca un canal de vanzari si promovare accesibil tuturor magazinelor online.

In prima faza, pachetul va fi disponibil doar primelor 99 de advertiseri care se inscriu pe 2parale.ro/99, oferta fiind valabila pana la 30 aprilie.

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in prezent si pe pietele din Serbia, Irak si Cipru. Face parte din Leo Burnett Group si este singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania. Portofoliul 2Parale include 230 de campanii si 19.000 de afiliati, care au livrat 66 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 48 de milioane de lei (fara TVA). In plus, in cei patru ani de la aparitia pe piata, 2Parale a fondat mai multe evenimente dedicate dezvoltarii industriei online, precum ecomTIM si SEM Days.