Reprezentantii magazinului online se asteapta la o evolutie a business-ului in primul an cuprinsa intre 20-25% fata de rezultatele inregistrate in Romania.

„In primul an pe piata din Ungaria, estimarea noastra este ca vom atinge un nivel de vanzari de circa 20-25% din cifrele realizate in Romania, de fapt o evolutie similara ca cea pe care am inregistrat-o anul trecut in Bulgaria, cu precizarea ca lansarea FashionUp.bg a avut loc doar in luna iunie a anului trecut”, a declarat pentru wall-street.roMarius Ghenea, cofondator al FashionUp si antreprenor in domeniul online-ului.

Potrivit acestuia, in momentul de fata, activitatea din Bulgaria se apropie de nivelul activitatii din Romania ca si cota de piata, considerand proportiile dintre cele doua piete, precizand ca dezvoltare regionala din Bulgaria este un succes, iar in Ungaria asteptarile sunt si mai ridicate, tinand cont si de nivelul mai ridicat al pietei de profil.

“La nivelul anului trecut, vanzarile s-au ridicat la circa 2 milioane euro, dar cu estimarile de continuare a dublarii cifrei de afaceri de la an la an in urmatorii ani si cu deschiderea pietei din Ungaria, tinand cont de planurile noastre de continuare a extinderii regionale (ne uitam deja si la alte piete din zona SEE), volumele de vanzari ar trebui sa depaseasca 10 milioane euro in urmatorul an”, a precizat Ghenea.

Citeste si:

Reprezentanta locala a magazinului online a inregistrat an de an cresteri semnificative ale cifrei de afaceri, in procente cuprinse intre 80-100% pe an, pentru 2013 omul de afaceri estimand vanzari de peste 3 milioane euro.

“Procentul de crestere pe care il estimam in 2013 este cuprins intre 90% si 100%. Avantajele specifice modelului nostru de dezvoltare regionala sunt legate de mixul de produse si preturile competitive, ca si de logistica relativ simpla in regiune. Spre exemplu, distanta fizica intre Bucuresti si toate pietele mari din Bulgaria (Sofia, Varna, Plovdiv, Ruse) este mai mica decat distanta de la Bucuresti spre orasele mari din tara ca Timisoara, Cluj, Iasi. La fel, distantele dintre zona de vest a Romaniei si toate orasele importante din Ungaria sunt mai mici decat cele dintre Bucuresti si aceleasi orase mari din tara”, a precizat antreprenorul roman.

In 2012, vanzarile magazinului FashionUp Romania au avut o crestere de peste 250%. Mai mult, FashionUp Bulgaria a avut, de la lansare si pana in prezent, peste un million si jumatate de vizite, pentru anul acesta fiind preconizata o crestere a vanzarilor cu peste 70%.

Magazinul online FashionUp.ro a fost lansat in 2009 si dispune de peste 600 de branduri nationale si internationale de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, parfumuri si decoratiuni.