Monitor Backlinks a fost infiintat in 2012 de catre Razvan Girmacea, un tanar de 30 de ani din Iasi care este pasionat de web si dezvoltare SEO.

Tanar iesean lanseaza un proiect de monitorizare online si tinteste pietele majore din afara

Tanar iesean lanseaza un proiect de monitorizare online si tinteste...

Produsul este utilizat atat de companii, cat si de antreprenorii care vor sa isi optimizeze website-ul pentru a urca in motoarele de cautare.

„Exista multe companii care nu sunt constiente de faptul ca platesc sume mari de bani pentru a obtine link-uri catre site-urile lor, link-uri care nu le sunt cu adevarat utile pentru dezvoltarea afacerii. De multe ori, acestea sunt irelevante, invalide, nu aduc vizitatori sau sunt indepartate dupa o anumita perioada de timp. Monitor Backlinks verifica relevanta acestor link-uri si trimite notificari utilizatorilor in cazul in care descopera o problema. In plus, produsul ofera diferite metrici SEO, rapoarte si o platforma prietenoasa pentru gestionarea tuturor link-urilor in mod integrat”, spune Girmacea.

In viitor, daca totul merge conform planului, voi accesa o investitie mai mare

Ca urmare a acestei investitii, compania a fost infiintata in Irlanda, dar echipa de dezvoltatori va continua sa lucreze din Romania, pentru a mentine costurile sub control.

"Am pastrat pachet majoritar si voi avea pachet majoritar si la urmatoarea runda de finantare. In primul rand am vrut investitia ca sa nu mai fac freelancing si sa ma dedic total proiectului. De aici am plecat si am ajuns sa fac un plan financiar mai complex, voi extinde echipa la trei oameni anul acesta, voi investi in mmarketing si imbunatatirea produsului. In viitor, daca totul merge conform planului, voi accesa o investie mai mare", a explicat antreprenorul pentru wall-street.ro.

Pana la primirea celor 50.000 de euro din partea SOSVentures, Girmacea a investit in companie in jur de 20.000 de euro. El estima in urma cu doua luni ca Monitor Backlinks va avea anul acesta o cifra de afaceri de 20.000 de euro.

“Proiectul a fost dezvoltat pana in prezent fara surse externe de finantare, iar profitul obtinut a fost reinvestit pentru dezvoltarea produsului. Finantarea obtinuta va ajuta Monitor Backlinks sa isi dezvolte o echipa care sa perfectioneze produsul si sa creasca numarul de utilizatori al acestuia”, adauga antreprenorul.

Citeste si:

Compania a tintit in special clienti din Marea Britanie si SUA, dar si pe cei din Asia. Astfel, cei mai multi clienti sunt din Statele Unite, apoi Romania, India, Indonesia, Marea Britanie, Turcia si Thailanda. Romania reprezinta 12% din public.

Razvan Girmacea l-a intalnit pe Bill Liao, venture partner SOS Ventures, in cadrul How to Web, o conferinta dedicata antreprenoriatului web si tehnologiei din Europa de Sud-Est.

“Descoperirea audientei este cruciala pentru orice afacere online si cand m-am intalnit cu Razvan am vazut ca are o solutie cu mare potential pentru a deveni un produs SEO de calitate”, spune Liao.

Girmacea este absolvent al Facultatii de Calculatoare de la Suceava, in prezent masterand Sisteme Informationale in Afaceri, la Iasi.

Primul afacere online fondata de tanarul antreprenor a fost un magazin online de jucarii educative pentru copii pe care l-a vandut la inceputul lui 2012.

wall-street.ro a scris in urma cu doua luni despre Monitor Backlinks. Afla mai multe despre povestea acestei afaceri in textul:
Tanar iesean lanseaza un proiect de monitorizare online si tinteste pietele majore din afara